About: Antonis Primikirios

Ο Πριμικήριος Αντώνης είναι απόφοιτος ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής και κάτοχος του διπλώματος προπονητών UEFA 2. Από το 2001 μέχρι σήμερα διδάσκει το ποδόσφαιρο σε παιδιά από 4 έως 15 ετών. Επιπλέον εργάστηκε ως γυμναστής στον Απόλλων Σμύρνης (Β' εθνική 2003) και βοηθός προπονητή στην ομάδα Futsal 5Χ5 της Α' εθνικής κατηγορίας στην ομάδα του Εθνικού Αστέρα Καισαριανής. Παράλληλα με την προπονητική του καριέρα έχει διδάξει τη θεωρία του αθλητισμού σε δημόσιες σχολές της μεταδευτεροβάθμιας και της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το 2013 δημιουργεί τη δική του πρότυπη ακαδημία ποδοσφαίρου ΠΕΙΡΑΤΕΣ.

Recent Posts by Antonis Primikirios

Διατροφικές οδηγίες για το παιδί που αθλείται

Η διατροφολόγος-βιοχημικός Κυριακή Ζακχαίου, συνεργάτης της ακαδημίας των ΠΕΙΡΑΤΩΝ, συμβουλεύει για τη διατροφή των μικρών αθλητών μας:

Αν είστε γονιός και έχετε φροντίσει για την τακτική άσκηση του παιδιού σας - συγχαρητήρια! Η τακτική φυσική δραστηριότητα των παιδιών συνιστάται απ΄όλους τους ειδικούς προκειμένου αυτά να διαμορφώσουν έναν υγιή μυοσκελετικό ιστό, ένα υγιές καρδιοαναπνευστικό σύστημα, μια καλή νευρομυική συναρμογή αλλά και ένα υγιές σωματικό βάρος. Ακόμη περισσότερο, όταν η δραστηριότητα είναι ομαδική, τότε τα παιδιά αναπτύσσουν σημαντικά θετικά στοιχεία στον χαρακτήρα τους όπως η εμπιστοσύνη, η ομαδικότητα, η υπομονή, η επιμονή αλλά και η πειθαρχία. Σύμφωνα με τον παγκόσμιο οργανισμό υγείας, τα παιδιά από 5 ως 17 ετών θα πρέπει να ασκούνται τουλάχιστον 60 λεπτά την ημέρα, άλλοτε πιο έντονα και άλλοτε πιο χαλαρά. Ένα παιδί όμως που αθλείται συστηματικά θα...

Γιατί πρέπει να αθλείται το παιδί μου

Παρακάτω αναφέρονται μερικοί από τους πιο σημαντικούς λόγους για τους οποίους τα παιδιά θα πρέπει να ασκούνται και μάλιστα από όσο το δυνατόν μικρότερη ηλικία:

  1. Τα παιδιά που ασκούνται είναι πιο πιθανόν να διατηρήσουν την άσκηση ως τρόπο ζωής και στην ενήλικη ζωή τους.
  2. Η άσκηση βοηθά τα παιδιά να χτίσουν και να διατηρήσουν ένα υγιές σωματικό βάρος ως ενήλικες.
  3. Η τακτική σωματική δραστηριότητα βοηθά στην ανάπτυξη και διατήρηση ισχυρών και υγιών μυών, οστών και αρθρώσεων.
  4. H άσκηση βελτιώνει την ποσότητα και την ποιότητα του ύπνου.
  5. Σύμφωνα με έρευνες που έχουν δημοσιευτεί από την Αμερικάνικη παιδιατρική εταιρεία, η άσκηση ενισχύει τις σχολικές επιδόσεις.
  6. Παιδιά που αθλούνται έχουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και καλύτερη εικόνα για τον εαυτό τους.
  7. Η συμμετοχή σε τακτική σωματική άσκηση εμποδίζει ή καθυστερεί την...

Recent Comments by Antonis Primikirios

    No comments by Antonis Primikirios yet.